Számlaellenőrzési eljárás

Hogyan tudom frissíteni számlám adatait?

Kereskedői számlájához regisztrált személyes adatainak megváltoztatásához (a „Tőke kezelése”/„Személyes adatok" képernyőn megjeleníthető), kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elmagyarázza

Olvasson erről többet

Hogyan tudom megerősíteni fizetőeszközömet?

A számláján letétbe helyezett tőkének olyan fizetőeszközről kell származnia, melynek tulajdonosa megegyezik a Plus500 kereskedői számla tulajdonosával

Olvasson erről többet

Hogyan tudom megerősíteni telefonszámomat?

Telefonszámának megerősítéséhez kérjük, lépjen a fő kereskedési képernyőre: Plus500 platform → Kattintson a „Menü” → “Számla” → “Számla hitelesítése” sorokra

Olvasson erről többet

Mi szükséges számlám ellenőrzéséhez?

Az ügyfelek azonosítási és átvilágítási eljárásunk során kötelesek hitelesíteni számláikat

Olvasson erről többet

Mi az az adóazonosító jel?

Az adóazonosító jel (TIN) egy személyes, az Ön adózó országában (abban az országban, ahol Ön bevallja adóját), adózáshoz használt szám.

Olvasson erről többet

Miért nem kaptam meg a címellenőrzéshez szükséges levelet?

Az Ön lakóhelye szerinti országtól függően kérheti, hogy kereskedői számlájához tartozó postacímére lakcímellenőrzési célból levelet kapjon

Olvasson erről többet

Miért nem kaptam meg a telefonszámom ellenőrzéséhez szükséges kódot?

Ügyeljen rá, hogy országkód nélkül adja meg a telefonszámát, mivel a rendszer automatikusan tárcsázza az Ön országkódját

Olvasson erről többet
Nem talált választ kérdésére? Kapcsolat!
Email

A CFD összetett eszköz, és a tőkeáttétel miatt a hirtelen veszteség jelentős kockázatával jár. Ennél a szolgáltatónál a lakossági befektetői számlák 76,4%- án veszteség keletkezik a CFD-kereskedés során. Fontolja meg, hogy érti-e a CFD-k működését és hogy megengedheti-e magának a veszteség magas kockázatát.