Miért nem sikerült letétet elhelyeznem?

  • A számlaellenőrzési eljárás lezárása: bizonyos esetekben a letétbe helyezett tőkét számlájának egyenlege nem tartalmazza addig, ameddig a a számlaellenőrzési eljárás, vagy a fizetőeszköz ellenőrzése nem zárult le. Ebben az esetben erről értesítést küldünk.
  • A letételhelyezési folyamat lezárása: győződjön meg róla, hogy a teljes letételhelyezési folyamatot végrehajtotta. Például amennyiben PayPal/Skrill használatával helyez el letétet (ha ez a fizetési mód régiójában elérhető), a letételhelyezést a vonatkozó e-pénztárca oldalon kell teljesítenie.
  • Számlánként egy fizetőezköz: egy fizetőeszköz csak egy számlához rendelhető hozzá. Nem használhatja letételhelyezésre betéti/hitelkártyáját vagy elektromos pénztárcáját, amennyiben az egy másik kereskedési számlához korábban már hozzárendelésre került .
  • Letét korlátozások: amennyiben üzenetet kap azzal a tájékoztatással, hogy elérte a letételhelyezési limitet vagy bármilyen más okból nem tud letétet elhelyezni, kérjük, további tájékoztatásért lépjen kapcsolatba velünk, kattintson az “Írjon nekünk” linkre.
Nem talált választ kérdésére? Kapcsolat!
Email

A CFD összetett eszköz, és a tőkeáttétel miatt a hirtelen veszteség jelentős kockázatával jár. Ennél a szolgáltatónál a lakossági befektetői számlák 76,4%- án veszteség keletkezik a CFD-kereskedés során. Fontolja meg, hogy érti-e a CFD-k működését és hogy megengedheti-e magának a veszteség magas kockázatát.